A szupervízió biztonságos, szabad, elfogadó és minősítés-mentes reflexiós teret létrehozva rálátást biztosít szakmai- és személyes életünkre, problémás helyzeteinkre. Segít saját működésünk tudatosításában, a munkavégzéssel kapcsolatos stressz-helyzetek, munkahelyi problémák, személyes konfliktusok, érzelmi elakadások, szorongások, feszültségek feldolgozásában. A résztvevők már meglévő, munkájukban használt kompetenciáira épít, azokat tudatosítja és fejleszti.
Célja, hogy segítsen megőrizni és fejleszteni a szupervíziós folyamatban résztvevő személyek:
- önreflexiós- és helyzetelemzési képességét,
- munkabírását, produktivitását, döntésképességét,
- empátiás készségét, tudatos önegyüttérzését,
- stressz-kezelési, stressz-tűrő képességét,
- motiváltságát, együttműködési képességét,
- konfliktuskezelési stratégiáinak fejlődését, asszertív kommunikációs képességét,
- kompetencia- és személyes határainak felismerését,
- önismeretét, énerejét,
- érzelmi stabilitását, érzelem szabályozását, -rugalmas alkalmazkodóképességét.
Így a reflektív önértékelés eredményeként:
- értelmessé válhat és kihívást jelenthet a munkavégzés,
- önértékelésünk- és erősségeink tudatosulnak,
- képességeinket- és tudásunkat hatékonyabban ki tudjuk használni,
- vezetőinkkel- és munkatársainkkal effektívebb munkakapcsolatot építhetünk ki,
- munkatársaink személyes felelősségvállalása és részvétele erősödik.
Az Új fejlesztési módszerem (Triplex reflexiós modell) célja:
- a döntési kompetencia fejlesztése,
- az együttműködési- és a kommunikációs készségek fejlesztése,
- a szakmai tevékenységgel kapcsolatos túlzott érzelmi igénybevételből, tartós túlterheltségből származó kiégés megelőzése,
- munkahelyi feszültséghelyzetek, konfliktusok hatékony kezelése,
- a szakmai szerep és kompetencia énhatékonyságának megerősítése,
- a személyiség egyensúlyának és autonómiájának növelése, a személyes határok megerősítése.
Online egyéni ülések alkalmanként 60 percesek. 2-3 hetenti találkozásokra épülnek.
10 találkozásra szerződünk. Folyamatunk egy kötelezettségek nélküli térítésmentes nulladik interjú után indul.
- Díjazás a Magyar Szupervizorok és Szupervizor-Coachok Társasága ajánlott óradíja szerint: 25 000,- Ft/60 perc,
A szupervizor bemutatása
WAWRZSÁK Zsolt: egyetemi okleveles szupervizor, business coach, személyiségfejlesztő tréner, reziliencia képességfejlesztő szakember, szervezet- és vezetőfejlesztési tanácsadó. A Pécsi Tudományegyetemen ETK Karán Kommunikáció, Menedzsment és Személyiségfejlesztés ismeretek tantárgy oktatója is
Főbb tevékenységei sorába tartozik: csoportos- team és egyéni- szupervíziós és coaching folyamatkísérés és számos fejlesztő tréning vezetése. Segítő folyamatainak fókuszában a szakmai szerepek kiteljesedése, a munkahelyi reziliencia- (rugalmas alkalmazkodóképesség) és wellbeing fejlesztése áll, amely megelőzi a burn out-ot (kiégést), érzelmi tudatosságot eredményez, fejleszti az önreflexiós képességét. Kliensei a szupervíziós tanulási folyamaton keresztül képessé válnak arra, hogy egy-egy munkahelyi nehéz helyzetet tudatosan, sikeresen kezeljenek és a saját megoldásaikat hatékonyan meg is valósítsák. A kollektívák együttműködésének fejlesztésével jelentősen javul a szervezeti hatékonyság és munkahelyi érzelmi biztonság megélése. Tevékenysége során a legkorszerűbb Integratív megközelítésű szupervíziós modellt (Triplex reflexió) használja.
Zsolt a Magyar Szupervizorok és Szupervizor-Coachok társaságának alelnöke és a Magyarországi Coach Szervezetek Szövetsége minősített tagja, az ANSE Nemzeti Szupervíziós Egyesületek Európai Szervezete tagja is. Több neves hazai nagy- közép- és kkv vállalat- és intézményi tudásátadás élménygazdag és sikeres fejlesztését szolgálja évek óta. Témafókuszú tréningjei a csoportdinamika, az együttműködés-fejlesztés, a problémakezelés, konfliktusmegoldás, a stresszkezelés, kiégés-megelőzés, a pozitív gindolkodás és a vezetőfejlesztés tárgyához tartoznak. A non- és forprofit szférára is kiterjedő munkája során közel 3900 óra egyéni- és csoportos szupervíziós és coaching helyzetben több mint 1200 személy (vezetők és alkalmazottak) munkahelyi, szakmai személyiségfejlődését és szervezeti eredményességét segítette elő